top of page
KJ.png

KAROLINA JAROCKA

Co-Founder & Trener

Od 11 lat jestem związana z zarządzaniem projektami w branży IT. Zrealizowałam ponad 20 projektów i programów, w tym międzynarodowe dla klientów globalnych takich jak UBS, Cisco czy Walgreens. Od 2016 roku prowadzę mentoring dla przyszłych i obecnych project managerów. Pomogłam ponad 20 osobom przekwalifikować się do świata IT na stanowisko project managera. Jestem organizatorem Śniadań Project Managerów, autorem Manifestu Project Managerów, autorką bloga kjarocka.pl. Swoim doświadczeniem podzielę się z Tobą podczas szkoleń “Project Manager na rynku pracy” oraz “Zarządzanie projektami w IT”.

Najbliższe szkolenie:
        Zarządzanie projektami w IT
        3/02/2022

whiteboard.png
calendar.png
Maciej Bieniasz - blue.png

MACIEJ BIENIASZ

Co-Founder & Trener

Maniak technologii, fan i praktyk project managementu, z sercem po zwinnej stronie mocy. Ukończyłem “Elektrotechnikę” oraz “Elektronikę i Telekomunikację” na AGH, a także studia podyplomowe “Analityka biznesowa na styku IT i biznesu” w SGH. Z branżą IT jestem związany od ponad 10 lat. Na swoim koncie mam certyfikaty Prince2, Certified ScrumMaster, PSM I oraz SAFe Agilist. Doświadczenie zdobywałem jako tester, programista, lider zespołów i project manager w firmach takich jak Orange, Nokia, Sabre, VirtusLab, GlobalLogic czy Ocado.

Najbliższe szkolenie:
        (Nie-)Techniczny  PM
        18/01/2022

calendar.png
whiteboard.png
G Iwanek.png

GRZEGORZ IWANEK

Trener

Pracuję w branży IT od 17 lat. Specyfikę wytwarzania oprogramowania poznawałem najpierw jako tester, później lider i manager testów. Od 5 lat realizuję się w roli Scrum Mastera oraz Agile Coacha, jestem również Product Ownerem, a także współzałożycielem AgileMasters, gdzie współtworzę i rozwijam autorskie warsztaty Lego Scrum. Prowadząc szkolenie „Agile i Scrum - podstawy” pokażę Ci, że Agile to nie tylko Scrum, ale dużo, dużo więcej. Zapraszam serdecznie!

whiteboard.png

Najbliższe szkolenie:
        Agile i Scrum - podstawy
        17/01/2022

calendar.png
Nadia.png

NADIA HARRIS

Trener

Ekspert pracy zdalnej i hybrydowej z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży HR. W trakcie swojej kariery zawodowej zrealizowała kilkadziesiąt globalnych projektów dla klientów takich jak Amazon, Cisco, Bank Pekao, mBank, nazwa.pl czy Polskie ePłatności. Jest założycielką anglojęzycznego portalu remoteworkadvocate.com oraz współzałożycielką zdalnej szkoły remoteschool,net. Posiada tytuł MBA z zakresu interkulturowej komunikacji menedżerskiej akredytowany przez Amerykański Departament Edukacji i jest jedną z TOP 15 Remote Work Advocates and Leaders zgodnie z rankingiem All American Speakers.

calendar.png
whiteboard.png

Najbliższe szkolenie:
        Lider w projekcie
        wkrótce

bottom of page